Music..videos..dreams..

Music..videos..dreams..
For my friends

Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΕΤΡΑΚΟ ΜΑΣ!ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ!!ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΜΕ ΛΑΜΠΡΗ ΠΟΡΕΙΑ!!!

ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΛΑΜΠΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΣΤΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΣΟΥ ΑΓΟΡΑΚΙ ΜΟΥ!

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΡΙΣΙΚΟ!
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟ!!!
ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ..

ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΟ ΜΟΥ!!!
ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΔΩΡΑΚΙ!!
By Kate..

7 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια!!! Καλές σπουδές εύχομαι και καλή σταδιοδρομία!!!
    Ευχές καρδιάς, Καίτη μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλη σταδιοδρομια, καλες επιτυχιες! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια Καιτούλα μου γιά τόν Πέτρο σας!Τού εύχομαι καλή σταδιοδρομία καί νά είστε καλά νά τόν καμαρώνετε!Καλές επιτυχίες!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια! Καλή σταδιοδρομία! Και καλές σπουδές και στα επόμενα πτυχία του να έχει!
    Πάντα επιτυχίες εύχομαι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια! Καλή σταδιοδρομία να έχει και πάντα επιτυχίες!
    Να τον χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή